Produsele NewEgde achizitionate prin comenzile plasate pe site-ul https://newedge.ro/ vor fi livrate prin curier, la adresa indicata de catre consumator. Taxa de livrare pe teritoriul Romaniei este de 25,00 lei. Taxa va fi vizibila in cosul de cumparaturi.
Termen de livrare
Comenzile vor fi livrate in termen de 3 – 5 zile lucratoare din momentul confirmarii Comenzii, in functie de disponibilitatea in stoc a Produselor. NewEgde isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de NewEgde, care includ dar nu se limiteaza la: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiunea sau inactiunea producatorului Produselor.
Validarea comenzii
NewEgde isi rezerva dreptul sa efectueze validarea Comenzilor inainte de onorarea lor si prin contactarea telefonica a clientilor. In cazul in care Clientul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni inca o data, dupa care comanda va fi returnata, clientul urmand sa suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea Produselor comandate. In cazul in care livrarea Produselor nu este posibila din cauza informatiilor gresite/incomplete comunicate de catre Client cu privire la adresa/destinar, Produsul va fi livrat la noile date comunicate de catre Client, acesta suportand atat taxele pentru livrarea nereusita, cat si taxele pentru livrarea ulterioara.
Retur
Clientul are dreptul sa notifice in scris NewEgde ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. In aceste conditii Clientul este obligat sa notifice in scris, la adresa de email galati@newegde.ro, cu privire la renuntarea la cumparare, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Cheltuielile de returnare a Produselor vor fi suportate de Client. In termen de 14 zile calendaristice de la expedierea notificarii in scris a intentiei de returnare a Produsului ca urmare a renuntarii la cumparare, Clientul trebuie sa restituie Produsul catre NewEgde, in caz contrar cererea se va considera invalida. Clientul va putea solicita schimbarea Produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca pretul Produsului inlocuitor este mai mare. In situatia in care Clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. NewEgde va trimite Produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat Produsul cumparat initial. Inlocuirea Produsului se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale si in functie de disponibilitatea Produselor.
Formular de retur
Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea Produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• Produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit); • Produsul trebuie returnat sigilat, ambalat; • Produsele trebuie returnate numai prin curier rapid sau la sediul NewEgde
Ca atare, Clientul nu poate returna Produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare daune-interese / despagubiri, in urmatoarele situatii:
• cand se doreste de catre Client inlocuirea Produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit; • solicitarea de returnare a Produsului prin renuntarea la cumparare este facuta cu depasirea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea Produsului; • Produsul nu este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit); • Produsul care se doreste a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre Client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.